Aqui hi podreu trobar una mica de tot, però fonamentalment, per passar-ho bé!!! A part d'algunes noticies d'ultima hora...properament espai dedicat a la que va ser la nostra Ràdio...

martes, junio 06, 2006

Què Passa amb els promotors de Concerts???

La meva pregunta d'avui, és: Què passa amb els promotors de concerts??? Només fan que promocionar la morralla que programes de baixa qualitat, per no dir de merda, presenten, i a més recuperen "mites".

Us informo que L'Arevalo, que encara es mou, ha obert contractació...entre mooolts altres "artistutxos", que, a veure, depèn de com t'agafi, encara riuries, però hi ha artistes que...per exemple en Ramoncín, que té aquest d'artista? Ara a part de ser funcionari de l'SGAE, res de res...L'ultim disc és del 87...

En fi, el panorama és desolador...jo que volia que la Madonna vingués a barcelona, però hi ha altres prioritats, i més rentables, com l'Arevalo, per exemple...aquest es el decadent panorama musical del nostre país (cadascú que senti el país que vulgui, però jo em refereixo a Catalunya, encara que en aquests moments, i en aques sentit, és irrisori fer comparacions, perque estem al mateix nivell...)

...En aquest post em podria haver "cebat" ben bé amb el Reggaeton, però no li vull donar més vida...espero que ja estigui morint!!! És una equivocació incloure el reggaeton a la categoria de música.

Ara sí m'he quedat a gust!!!